segunda-feira, 23 de abril de 2007


A vós, esa xente e moita outra que nun fun quen de recoller nesta pequena escolla de verbas que algún día artelláchedes para min, entrégovos a verdadeira imaxe do meu corazón. Velaquí unha serie de cousas que tiven a sorte de recibir de xente que quixen, quero e poderei seguir querendo sempre:
  • "Algún día acadarás todos os teus obxectivos. Es unha rapaza humilde e sinxela á vez, es o que o mundo anda buscando" (Unha mestra de instituto que endexamais esquecerei)
  • "Nena, ya sé decir algo en gallego, mira: Quérote moito, meu amor! Ah! Y también...... Cheiras a porco!" (Yani, a mellor amiga que alguén pode ter. Dende aquel mes de xullo convertecheste nun ser tan especial para min!!!!!)
  • "Non te arrepintas nin te averjonses de nada do q fajas. Xa sabes q eu tou aki para q me contes as cousas. Confiansa,non?" (Trisia, claro q hai confiansa, a onde iría eu tm sen ti????Ayyyyyyy.............)
  • "Deberías ser un pouco ejoísta por unha ves na túa vida e deixar de preocuparte polos demais" (Silvia, sabes q noutras cousas podería ser ejoísta. Nesta simplemente me é difísil de máis!!!)
  • "Always remember: life is short, break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile!" (John, you know I´ll never forget you. My time in England was awesome. You´ll be my English father forever and ever!!!!)
  • "Soy un gilipoyas x tod; d verdad,no te merezco. Djam keret d verdad, _ _ _ _. Kita esa barrera y djam yegar a ti. T kiero dmasiad cmo para volver a acrt daño" (Isto dimo o pasado, que volve petar na porta dos recordos)

4 comentários:

Anónimo disse...

Parrula, ti es de esas persoas que entran nunha casa vacía e a colman de calidez!! non cambies :D

PS: Qué ceo o teu papá inglés..moi bó consello ^^

Veraeikon disse...

Ay ne!Q cousas bonitas me dis, ainda me vas faser.......... T_T
Jobaaaaaa!!!!Quéresme?????=:)
Jrasias por ler moitas das minhas paranoias. Este comentario q me deixaches meresia estar no blogue,eh????É tan bonito...... joo,fáltame o icono dos dedos,sabes cal,non???Pois imaxinao!!!!
Mil bicos!

elpasado disse...

me encanta q escribieses este párrafo...ya sabes q no se puede vivir sin el pasado así q...

tris disse...

e lo no? hay confiansa ou non hay confiansa?
Bueno, chuzas. Xa sabes que aquí me tes pa o que necesites...bla,bla,... e todas esas cousas que sempre se din e a min non me gusta decir. Simplemente fago. Bikasos..